niedziela, 22 marca 2015

It's About Me - Episode 9

Questions & Answers

Witam :)
Dziś obiecany Wam odcinek Q&A, dziękuje wszystkim za zadane mi pytania :)
Nie ma co się rozpisywać, jedziemy :)

1. Czy kiedykolwiek spotkałeś się bezsensownym nienawidzeniem ("hejtowanie"). Co o tym sądzisz? Czy uważasz, że powinno się takie zachowanie tolerować? Czy ty byłeś kiedyś w taki sposób potraktowany?
Jeśli chodzi o blogosferę czy inne strefy w internacie to nigdy nie byłem hetjowany. Natomiast jeśli chodzi o moje realne życie, to tak spotkałem się z osobami, które mnie krytykowały. Niestety dla nich mnie to nawet nie wzruszyło, ale niemniej jednak miło mi, że ktoś mógł sobie podnieść samoocenę. No cóż, uważam, że nie powinno się tolerować hejtowania, ale jak to w naszym cudnym świecie bywa ciężko jest z tym. Większość podąża za modą, i jeśli znajomi kogoś krytykują to i ja. Pozdrawiam takie osoby i życzę Wszystkim hejterom na całym świecie miłego dnia, i pamiętajcie, że to kiedyś do Was wróci.
2. Co Ciebie skłoniło do założenia bloga?  
Hmm, to jest bardzo dobre pytanie :D Chciałem po prostu założyć jakiś pamiętnik, co też wskazuje nazwa bloga, lecz ostatecznie blog przybrał formę miejsca, gdzie recenzuję filmy, seriale, książki, płyt muzyczne jak i pisze notki o artystach. Do założenia bloga namówiła mnie koleżanka, która bardzo mnie wspierała na początku. Blog założyłem by pokazać też swoją osobę, ale nie zamierzam jakoś się lansować w sieci, po prostu chcę opisać co lubię i co mi się podoba.
3. Jesteś raczej optymistą czy pesymistą? 
To kolejne trudne pytanie, ale muszę stwierdzić, że jestem raczej optymistą. Nie patrzę jednak na świat wyłącznie przez różowe okulary. Cieszą mnie wygrane, ale jakoś nigdy przesadnie nie świętuję wygranej. Zawsze myślę o kolejnym zadaniu, które mnie czeka. Moi znajomi czy rodzina pewnie uzna mnie za optymistę, bo taki jestem w kontaktach z ludźmi, lubię poznawać nowe osoby, ale jeśli chodzi o całościowe moje życie to jestem optymistą! :)
4. Jak długo chcesz prowadzić bloga? 
Tak długo jak będę miał ochotę, miałem kiedyś długą przerwę w pisaniu notek, ale obecnie jestem bardzo zmotywowany do tworzenia bloga. Fajnie, że jesteście ze mną, i komentujecie moje notki. To mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy, mimo tego ciągle się uczę tworzyć recenzję, ale obecnie w planach nie ma opcji zawieszenie bloga, Będę pisał dalej :)
5. Jaka płyta ostatnio najbardziej ci się spodobała? 
Bardzo zaskoczyła mnie Honorota Skarbek Honey na reedycji płyty MILLION, której również ukazała się recenzja na moim blogu. Piosenkarka zaskoczyła mnie głosem, dźwiękami jak i tekstem. Najbardziej podobają mi się bonusowe piosenki, czyli JEDNA CISZA, MÓJ SEN jak i FENYETYLOAMINA. 
6. Twoja najmniej lubiana piosenka to...? 
Hmm, zważywszy, że jestem wielkim fanem muzyki, i kocham godzinami przeglądać serwis YOUTUBE w poszukiwaniu nowych artystów, to czy mam najmniej lubianą piosenkę?
Nie ma takiej piosenki, której bym nienawidził. Owszem są gatunki, których nigdy nie będę słuchał, ale jeśli chodzi o utwór to ciężko jest powiedzieć...
7. Jak wygląda Twój codzienny dzień?
Zazwyczaj jest to śniadanie, szkoła, potem wolne gdyż mieszkam w internacie, i tak od poniedziałku do piątku. Czasem wychodzę do kina, galerii czy ze znajomymi, no i nauka :D Gdy weekendami bywam w domu, co pomagam rodzicom, a wieczorem spotykam się ze znajomymi, oglądam filmy, czytam książki czy cały wieczór spędzam na blogu. To najlepsze zajęcie na koniec dnia.
8. Który artysta najbardziej Ci imponuje swoją karierą czy zachowaniem?
Hmm, ja uwielbiam śledzić życie gwiazd na Fb, Twitterze. jednak czy ktoś mi imponuje. Moim wzorem do naśladowania są rodzice, a jeśli chodzi o gwiazdy to lubię wielu, ale żaden jakoś nie jest dla mnie inspiracją...
9. 5 najczęstszych aplikacji, z których korzystasz, to..? 
Facebook, Snapchat, Quizwanie, Gmail, Odtwarzacz Muzyki xD i Filmweb.
Fejs jak to fejs, trzeba wiedzieć co w trawie piszczy xD Snapami raczej nie zarzucam znajomych, jak niektórzy to robią, ale czasem są momenty uchwycone na zdjęciu, które trzeba wręcz pokazać innym. W quizy gram od jakiś czterech dni, ale już stało się aplikacją, w którą dość często gram :D Trening umysłu, jak i wspólna rywalizacja ze znajomymi. Z poczty korzystam by wiedzieć co się dzieje na blogu, lub po prostu muszę gdzieś napisać gdy nie mam dostępu do komputera, wtedy telefon w dłoń i piszemy. Muzykę kocham ponad życie, nie ma dnia w którym nie przesłuchałbym choćby jednego utworu. Z filmwebu korzystam by zobaczyć opis filmu, serialu itp. czasem by zobaczyć nadchodzące premiery filmowe jak i by poznać opinie innych na temat danej produckji.
10. Dlaczego DRAGON? 
To chyba moje zainteresowanie, kiedyś bardzo mnie interesowały smoki, lubię czytać książki, gdzie są smoki, więc tak powstał pomysł na nazwę konta bloga. Cała historia :D

To obiecane 10 pytań i odpowiedzi w serii IAM. Questions&Answers :)
Mam nadzieję, że znowu udało mi się jakoś ukazać swoją osobę, dziękuje za pytania :)
Jeśli podoba Wam się taki sposób przedstawienia mojej postaci to postaram się częściej tworzyć Q&A :)  

14 komentarzy:

  1. Super;) pisanie wciąga! Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę! kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pytania i odpowiedzi ;]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje pytanie pierwsze xD Feeejm ;D A tak serio, to bardzo mądre odpowiedzi. Dawaj więcej Q&A ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie odpowiedziałeś ;) Smoki to fajne zainteresowanie.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie notki :3 Zrób kiedyś drugą część ;)

    Zapraszam na nową notkę na blogu Namuzowani.blog.onet.pl w której wybieramy najlepszy album Rihanny, Rammsteina i Marilyna Mansona.

    OdpowiedzUsuń
  6. mój dzień też tak wygląda!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Quizowanie xD Ta gra uzależnia :D

    Nowy wpis na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (ranking - drugie albumy lepsze od debiutów)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe odpowiedźi ;) ja też najczęsciej używam Facebook'a :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki temu Quizowanie trochę o tobie się dowiedziałam :)
    u mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne odpowiedzi!
    Pytałeś o wzajemną obserwację, ja już obserwuję, czekam teraz na uczciwy rewanż.
    O jeszcze jedno pytanie. Jak się mogę z tobą skontaktować?? Jakiś e-mail czy coś ?

    Pozdrawiam :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne odpowiedzi.Dużo się o Tobie dowiedziałam!
    Zapraszam na Obserwowanie mojego bloga
    itsnatala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaskoczyłeś mnie, pytania są takie jakby ,,proste'' (nie wszytskie), a ty na nie odpowiedziałeś ciekawie i bardzo się rozpisałeś, ale to dobrze, bo nie każdy posiada taki talent :)
    obserwuję ;)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. super odpowiedzi, bardzo ciekawy post. pozdrawiam

    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń