niedziela, 24 maja 2015

[27] FILM: Avengers. Czas Ultrona - 2015


Tytuł - Avengers. Czas Ultrona
Oryginał - Avengers. Age Of Ultron
Reżyser - Joss Whedon
Premiera:
* świat - 13 kwiecień 2015
* Polska - 7 maj 2015
Obsada - Robert Downey Jr., Chris Hemsworth, Mark Ruffalo, Chris Evans, Scarlett Johansson, Jeremy Renner, Samuel L. Jackson
Produkcja - USA
Gatunek - akcja, sci-fi
Czas Trwania - 2h 21min
Moja Ocena - 8.5/10










Kiedy Tony Stark próbuje wskrzesić dawno zapomniany program utrzymania światowego pokoju, sytuacja niespodziewanie się komplikuje. Na scenę wkracza mroczny Ultron ze zbrodniczym planem zniszczenia całej planety. Los milionów niewinnych istnień spocznie w rękach najpotężniejszych bohaterów Ziemi z drużyny Mścicieli. Iron Man, Kapitan Ameryka, Thor, Hulk, Czarna Wdowa i Hawkeye zostaną wystawieni na największą próbę pełną niełatwych sojuszy i niespodziewanych zwrotów akcji. 

    Przez dłuższy czas zastanawiałem się cóż mogę napisać o tym filmie, przecież nie oglądałem wcześniejszych części (tak, tak możecie mnie za to zlinczować). Nie mam porównania, ale muszę przyznać iż najnowszy film z serii Avengers podobał mi się bardzo, jestem wręcz zachwycony.
    Początkowo nie ogarniałem kto kogo gra w tym filmie, ale siostra (z którą zresztą oglądałem ten seans) wprowadziła mnie w ten film i mogłem spokojnie zacząć oglądać. Fajnie, że producenci postawili nie tylko na efektowne walki, które serio są mega, ale również stworzyli dobrą fabułę jak i bohaterów. Oczywiście nie zabrakło dowcipnych dialogów wśród naszej grupy Avengers. Muszę wspomnieć o rozwoju postaci, oraz sytuacjach w których udaje się nam ich bliżej poznać. Według mnie producenci odwalili kawał dobrej roboty, o czym świadczy chociażby box office filmu. Sceny bitewne? Są Ok, choć ta ich ostatnia potyczka toczyła się według mnie zbyt długo, ale na parę słów zasługuje walka pomiędzy Iron Manem, a wkurzonym Hulkiem. Gdzie by uspokoić zielonego koleżkę Stark niszczy większą część miasta. Możemy mu to jednak wybaczyć, przecież robi do dla dobra ogółu :D Fabuła cały czas gna do przodu, nie nudzimy się. Nie ma momentu, gdzie widz siedzi i czeka aż będzie ten bum i akcja ruszy z kopyta. Whedon postarał się by gra aktorka wypadła dość realnie. Pan filmowy jest spoko, bardzo podoba mi się sama siedziba grupy Avengers. Naprawdę mi się spodobało choć bałem się czy aby na pewno to dobry wybór filmu. Bardzo podobała mi się rola Thora, oraz Czarnej Wdowy. Nawet nie wiedziałem, że pani Johansson jest w ciąży, i że w produkcji zastępowały ją dublerki. Pytanie tylko kiedy :O W tym filmie pojawiają nowi bohaterowie, czyli Quicksilver z siostrą Szkarłatną Wiedźmą. Dodali trochę świeżości produkcji, ale mam wrażenie, że w pewnych chwilach reżyser pogubił się trochę z fabułą, ze względu na dość dużą ilość bohaterów. Jednakże nie można zarzucać producentom braku organizacji bo akcja jest dynamiczna, cały czas coś się dzieje, i nawet nie zauważyłem kiedy minęły te dwie godziny i trzeba było opuścić salę kinową.
    Avengers. Czas Ultrona to świetny film, z pewnością gratka dla fanów serii. Mi osobiście przypadł do gustu, można się było pośmiać z dialogów, fabuła była OK, sceny walki rozegrane dość realnie. Bohaterowie też grali dobrze, produkcja wypada bardzo dobrze. Cóż mogę powiedzieć więcej? Zapraszam do oglądania :D



A co u Was? Oglądaliście ostatnio coś ciekawego? Może najnowszy film Avengers? :D
Chciałbym Was zaprosić w wolnej chwili do przeczytania mojego nowego opowiadania pt. DESIRE. MAX'S MEMORIES. Udaje mi się tam coś naskrobać w wolnym czasie.
Do zobaczenia w kolejnej notce :)

14 komentarzy:

  1. mam w planach go obejrzeć :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ogromną fanką filmów marvela i cieszy mnie że film niedługo u mnie w mieście będą puszczać w kinach. Oczywiście muszę go obejrzeć.
    U mnie muzycznomaniaa.blogspot.com spóźnione notowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedługo z klasą wybieramy się na ten film, jestem go ciekawa :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tym filmie. Na razie nie mam jakichś planów co do oglądania filmów. Nic też ciekawie ostatnio nie zobaczyłem. Ostatnio tylko oglądałem Eurowizję o której na moim blogu. :)
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam filmy Marvela i mam zamiar go obejrzeć gdy znajdę czas ;) zapraszam też na następny rozdział ;) http://diaries-written-in-blood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam uniwersum Marvela. Do kina z pewnością pójdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za zainteresowanie mnie tym filmem, chętnie go obejrzę. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Film nie dla mnie, ale braciom włączę koniecznie, skoro tak zachwalasz :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę obejrzec ten film, ale jakoś nie mogę się do niego przekonać. Ostatnio oglądałam "Chappie", który bardzo mi się spodobał.

    Nowy post na www.Rebelle-K.blog.pl
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie oglądałam jeszcze !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam jeszcze okazji aby obejrzeć ten film, ale pewnie się skuszę w wolnej chwili. pozdrawiam

    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele osób ostatnio zachwala mi ten film,więc muszę go obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam dzień po polskiej premierze w kinie! Uważam, że ta część była znacznie lepsza od poprzedniej :) świetna recenzja!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń