czwartek, 4 czerwca 2015

It's About Me - Episode 10

Witam Wszystkich :)
Wybaczcie mi moją przerwę, ale niestety koniec roku (sprawa z ocenami) nie jest dla mnie zbyt łaskawa i trzeba wiele rzeczy poprawić, ciągle piszemy jakieś sprawdziany, kartkówki. Mam dość, a przed mną jeszcze egzamin zawodowy z pierwszej kwalifikacji :/
Cóż, mam nadzieję, że Wy macie już wszystko pozaliczane :D
Dziś przychodzę do Was z autoreklamą swojej twórczości, od niedawna prowadzę dwa opowiadania, o których w dzisiejszym odcinku :)


Desire. Max's Memories
Nie będę Wam drugi raz wklejał  opisu opowiadania, gdyż możecie je przeczytać z screen'a :D
Po raz pierwszy publikuje coś na wattpadzie, ale bardzo podoba mi się ta strona.
Jak narazie moje opowiadanie doczekało się ośmiu rozdziałów, ale po poprawie wszystkiego i egzaminie na pewno rozdziały będą się ukazywać częściej i będą lepsze mam nadzieję :D
Miłego czytania :D



Nobody Can Save Me Now
Przyznam się szczerze iż często zdarza mi się tworzyć rzeczy do szuflady, a  temat nastolatków i ich problemów pojawia się po raz pierwszy w mojej twórczości...

'' - Zdajesz sobie sprawę z tego co robisz? - zapytała. - Zdajesz sobie sprawę jak ona cierpi gdy Ty.. gdy Ty... ''
Damien wydaje się być zwyczajnym nastolatkiem, jak każdy w jego wieku chodzi do szkoły, imprezuje, spędza czas w towarzystwie swoich znajomych. Ma rodzinę, ale niezbyt mile się o niej wypowiada czy nawet wspomina. Nikt nie spodziewał się iż jedna noc może zmienić całe jego życie.
Jak daleko posunie się by zostać zauważonym? Co robi jeśli sprawy zawędrują za daleko?
Czy potrafisz obdarzać dwie osoby tym samym uczuciem jednocześnie? Co zrobisz gdy okaże się, że Twoje życie nie ma sensu?
NOBODY CAN SAVE ME NOW

W sumie nie wiem dlaczego akurat te opowiadanie postanowiłem gdzieś opublikować, mam dość duże plany związane z NCSMN, ale czy będzie coś z tego kto wie :D
Głównego bohatera przyrównam chyba do siebie, ale w moim życiu nie było aż tylu problemów, z którymi spotka się Damien.
Nie wiem czy moja twórczość jest jakoś wybitnie dobra, tworzę to bo lubię. Lubię pisać, kreować nowy świat, jakoś nie mam wielkiej ochoty dowalać problemów dla moich 'dzieci', ale zawsze coś się znajdzie :D



16 komentarzy:

  1. Ja kiedyś też pisałam opowiadania, warto brać udział w konkursach bo można wygrać ciekawe nagrody i rozwijać swoją pasję. W ostatnim konkursie literackim wygrałam warsztaty w Warszawie z opłaconym noclegiem dla mnie i osoby towarzyszącej ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi został jeszcze jeden przedmiot do poprawy i mam spokój :) przyznam, że pierwsze opowiadanie mnie zainteresowało i jak będę miała czas to w sumie mogę poczytać ;)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ! Super piszesz :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wszystko już poprawiłam.Opowiadanie deczko nie w moim stylu,ale na pewno znajdziesz czytelników.Obserwuję life-by-katee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też w trakcie poprawiania łamanych ocen ;c ;x Powodzenia !
    Fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie czytac o seryjnych mordercach"_

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne!:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj dla mnie zdecydowanie koniec nauki jeszcze nie nadszedł, tak jak i dla Ciebie. Fajnie, że publikujesz swoje opowiadania, chętnie poczytam, szczególnie opis drugiego bardzo mi się spodobał i chyba zostanę czytelniczką :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny post napewno wpadne na kazde opowiadanie zapraszam do siebie mam nadzieję że spodoba ci sie ten klimat ;) http://sons-from-the-north.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też piszę opowiadania, jak znajdę chwilę, to wpadnę zobaczyć Twoje :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kiedyś pisałam opowiadania! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie muzycznomaniaa.blogspot.com nn

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie że piszesz opowiadania ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne ! O.o Nie wiedziałam,że piszesz opowiadania...Tak trzymaj ! :)

    OdpowiedzUsuń