piątek, 26 czerwca 2015

It's About Me - Episode 11

Hej Wszystkim! :)
Witam w pierwszym wakacyjnym poście na My Little World, gdzie wbrew pozorom w okresie wakacyjnym będę nadal aktywny. Posty będą pojawiać się tak jak zawsze, czyli środa i niedziela, lub, a na pewno częściej gdy tylko pozwoli mi na to czas :D
Udało mi się zdać (jakoś xD) nie no żartuje zdałem bez problemu, czyli od września 2015 zaczynam naukę w klasie trzeciej technikum profil hotelarstwo. Oby teraz było łatwiej :D

Czy mam jakieś wakacyjne plany?
Raczej nie, spędzę je klasycznie, czyli w domu, a moimi głównymi atrakcjami będzie pomaganie rodzicom, oraz czytanie książek, oglądanie filmów i seriali (których mam całą listę) oraz niewątpliwie słuchanie muzyki :)
Będę też (postaram się być) aktywny na moim nowym blogu z opowiadaniem pt. Nobody Can Save Me Now, gdzie rozdziały będą się ukazywać co tydzień.


Mogę się pochwalić? To głównie ten stosik będę czytał w wakacje, tak wiem bardzo mało, ale w sumie dlatego, że na telefonie mam całą masę e-booków :D

 Zapraszam Was na mój profil na Twitterze, gdzie też postaram się być aktywny - DamDRAGON
A co u Was? Zdaliście? :D
Jakie plany na wakacje? Co będziecie ciekawego czytać?
Pozdrawiam oraz życzę WSZYSTKIM UDANYCH WAKACJI :*
DRAGON

14 komentarzy:

  1. Ja także nie mam jakiś specjalnych planów na wakacje :) e-booki to nie to samo :D mi zależy tylko na tym, żeby w końcu przeczytać ,,Świat Zofii''. Siedzi to u mnie na półce od wieków!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Hopeless, moja ulubiona książka <3
    Pozdrawiam i życzę miłego czytania :)

    kasiaa583.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zmierzam przeczytać sporą ilość książek♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zdałam ;DD Również gromadzę e-booki na telefonie ;-) "Szklany tron" mam w planach.Czytałam pierwszą nowelkę i bardzo mi się spodobała."Hopeless"czytałam.Dobra książka,chociaż w pierwszej połowie nieco cukierkowa.Jednak później jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie włąsnie poczytać jakieś książki w wakacje ..

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To nic dziwnego, ja tez zawsze odkładam kasę na shopping. Polecam ci wejść do H&M jeżeli masz gdzieś w pobliżu ten sklep. Maja fajne i modne rzeczy. Ostatnio nawet upatrzyłem sobie jedna kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam książki przygodowe, więc w wakacje zapewne będę tonąć w tych książkach :)

    Zapraszam do siebie : http://wiataaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na wakacje mam mnóstwo planów i nie obejdą się bez jakiejś ciekawej książki ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja również zdałam bez żadnego problemu. Mam na wakacje parę planów do zrealizowania m. in powrócenie do starych zainteresowań oraz czytaniem książek. Przy okazji będę również często jeździć nad morze. Spotkania ze znajomymi mi też nie umknął. Oo jak fajnie, na pewno wejdę, przeczytam i skomentuję twoje opowiadanie :)
    dziennik-ali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem tak - stosik strasznie skromny, uzupełnić go proszę :D Też raczej nie mam konkretnych planów, w sumie podobne do Twoich, czyli czytanie, filmy, itp. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam podobne plany na wakacje chociaż bardziej idę w muzykę i książki. Przyznam się też, że spędzę je nadzwyczaj sportowo. Zamierzam zarówno biegać, jeździć na rolkach jak i wykonywać różne ćwiczenia. Do tego dojdzie też czasem tenis lub badminton i oczywiście niemalże codziennie rower. No i oprócz tego również spotkania z przyjaciółmi i znajomymi. Generalnie tak będą wyglądać moje wakacje. No i pewnie jakieś eksperymenty w kuchni. :D
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam Hopeless. Genialne i bardzo wciąga. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja ukochana piosenka Big Time Rush :)
    Ja własnie zaczęłam czytać Hopelles i Osobliwy dom Pani Peregrine,a le na całe wakacje mam ambitne plany i nie wiem jak je zrealizuję. "Szklany tron" także mam w planach.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Wpadłam tutaj dzięki twojemu twitter'owi. Ten blog jest zaje**sty. Będę dawała znać o sobie pod każdym postem;)

    OdpowiedzUsuń