środa, 6 stycznia 2016

2016

Witam Wszystkich!
Dawno mnie tutaj nie było, ale wróciłem xD
Druga połowa 2015 była dla mnie dość ciężka, opanowanie nawału nauki w szkole, ogarnięcie życia prywatnego czy pisanie opowiadań nie pomogły mi w normalnym funkcjonowaniu. W całym tym chaosie było ciężko mi się skupić i napisać coś dobrego, nie przeczę, że czasami po prostu się leniłem, ale zmęczenie wygrywało ze mną.  Były ciężkie chwile, ale też bardzo przyjemne :)
Obiecałem sobie do Was wrócić, i oto jestem! Mam nadzieję, że nadal będziecie chętnie zaglądać na mojego bloga. Niestety nie obiecuję pisać regularnie, ale chociaż w miarę często. Gdy tylko będę miał wolną chwilę na pewno dostaniecie ode mnie nową recenzję!
Wprowadziłem parę zmian w wyglądzie bloga, jeśli je zauważyliście xD Ponieważ uwielbiam ciemne kolory w najbliższym czasie tło bloga nie ulegnie zmianie, ale to bez różnicy. Ważniejsza jest treść!
Tak jak wcześniej będę raczył Was recenzjami książek, filmów, seriali czy płyt muzycznych. W miarę możliwości chciałbym wrócić do publikowania opisów muzyków (ich krótkich biografii, co w nich lubię oraz kilka ulubionych utworów). Będą też się pojawiać informacje o mnie It's About Me, a lista moich ulubionych utworów My Favorite Songs - TOP 10 będzie ukazywać się raz w miesiącu, co miesiąc będę zmieniał też utwór w tle.
Wiem, że to niewiele zmian, ale dla mnie bardzo ważnych. Nie potrafię żyć bez tego bloga, jest moim pierwszym, który założyłem. Tutaj wzniosłem swoje pierwsze wzloty i upadki, ale z każdej takiej lekcji wyciągałem wnioski. Mam wielki sentyment do My Little World, i bardzo się cieszę, że wróciłem...
WITAJCIE ZNÓW! :)

Przy okazji chciałbym podziękować Wam, bo jesteście niesamowici. Gdy zakładałem tego bloga nie marzyłem o tysiącu wyświetleń, a obecnie mam ich ponad 31 000. Dziękuję Wam z całego serca!
Oby rok 2016 był o wiele lepszy niż poprzedni.




Dziękuję każdemu kto odwiedza, czyta i komentuje tego bloga.  Serdecznie dziękuję moim czytelnikom zza granicy, którzy jak widać chętnie czytają MLW.

STAY TUNED! 
THE NEW REVIEW COMING SOON! :)

6 komentarzy:

  1. Ja mam tak samo, czuję ogromny sentyment do bloga, nie potrafię od niego odejść. Życzę Ci tej regularności w dodawaniu postów i nie mogę się doczekać recenzji. Ty jesteś niesamowity - piszesz naprawdę ciekawe rzeczy i widać, że angażujesz się, mimo że czas masz dość ograniczony. Powodzenia! I zmiana w wyglądzie jest zauważalna. ;)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no! Naprawdę ładne statystyki tu widzę! Wielkie gratki dla Ciebie! Wytrwałości, weny i czasu życzę ;) No i oczywiście, żeby ten rok nie był dla Ciebie gorszy od poprzedniego :D

    Pozdrawiam!
    http://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wróciłeś ;)

    U mnie na blogu pojawiła się nowa notka. Zapraszam.
    www.Rebelle-K.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na to że w 2016 bedziesz miał kliknęcia również od nas :)
    Zapraszam na top piosenek 2015 w dwóch wpisach :D http://lechartz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie życzę kolejnych sukcesów na blogu! ;)

    Pozdrawiam,
    Księgarz Cmentarny

    OdpowiedzUsuń