poniedziałek, 10 lipca 2017

Here We Meet Again

Hello Wszystkim! :)
Minęło sporo czasu od mojego ostatniego postu tutaj. Niestety lenistwo wzięło górę i absolutnie nic nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Nauka do matury, burzliwe momenty mojego życia osobistego oraz wszechobecne poczucie beznadziejności sprawiło, że nie miałem siły ani ochoty cokolwiek tutaj publikować. 
Obecnie jednak wracam. Jest to dla mnie bardzo ważny moment po tym wszystkim co się działo u mnie, ale już dość gadki wymówki xD
Cieszę się, że mogę wrócić. Co do formy pisania postów nic się nie zmienia, a więc tak jak wcześniej będę raczył Was recenzjami książek, filmów, seriali czy płyt muzycznych. W miarę możliwości chciałbym wrócić do publikowania opisów muzyków (ich krótkich biografii, co w nich lubię oraz kilka ulubionych utworów). Będą też się pojawiać informacje o mnie It's About Me, a lista moich ulubionych utworów My Favorite Songs - TOP 10 będzie ukazywać się raz w miesiącu, co miesiąc będę zmieniał też utwór w tle.
To już koniec na dziś, a najbliższa recenzja powinna pojawić się już wkrótce! :D

1 komentarz:

  1. Heeej! Widzę nadchodzącą falę powrotów na blogi w tym sezonie :D
    "wszechobecne poczucie beznadziejności" - co to ma być niby? :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń