piątek, 31 maja 2013

I'm In Love With You And All These Little Things - One Direction

One Direction - brytyjsko-irlandzki boysband, który wykonuje muzykę gatunku - dance po, teen pop i power pop. Zespół został założony w 2010 roku. W VII brytyjskiej edycji programu X Factor zajęli trzecie miejsce. Grupa podpisała kontrakt z wytwórnią Syco Music. Ich debiutancki singiel WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL uprasował się na No. 1 listy UK Singles Chart, i stał się najszybciej sprzedającym singlem roku.
CZŁONKOWIE ZESPOŁU:
* Niall Horan
* Zayn Malik
* Liam Payne
* Harry Styles
* Louis Tomlinson
ALBUMY 1D:
* Up All Night 2011
* Take Me Home 2012
Czy lubię 1D? Nie mogę powiedzieć, że jestem ich wielkim fanem, ale kilka piosenek bardzo lubię. Tworzą napewno dobra muzykę, ale ich działalność nie interesuje mnie aż tak bardzo. Są OK, i szanuje ich twórczość :)

DRAGON

czwartek, 30 maja 2013

Śniegi Wojny - 2012

Reżyser - Petter Naess
Produkcja -  Norwegia, Szwecja
Obsada - Florian Lukas, Rupert Grint, David Kross, Stig Henrik Hoff, Lachlan Nieober, Knut Joner
Gatunek - Dramat, Wojenny
Czas Trwania - 1h 40min

Wiem, że miałem wstawiać recenzje tylko filmów fantasy, ale nie mogłem się oprzeć, to film szwedzkiej produkcji - kraju, który tak bardzo lubię...
Zestrzelone nad norweskim terytorium podczas II wojny światowej grupy brytyjskich i niemieckich lotników podejmują współpracę, która ma im zapewnić przetrwanie w ciężkich, zimowych warunkach. Czy im się uda? Czy przeciwne fronty wojny pozwolą na współpracę? Jak wygląda zima w Norwegii?
ŚNIEGI WOJNY to bardzo udany film, do którego zawsze będę powracał. Historia oparta na autentycznych faktach - tego nie sposób nie zobaczyć. Ciekawy i porywający. 
Zacznijmy od gry aktorskiej - stoi na wysokim poziomie i śmiało mogę powiedzieć, że jest bardzo dobra. Nie sposób pochwalić R. Grinta, który tutaj gra, ale również inni aktorzy bardzo dobrze wykreowali swoje postacie :) Jestem pod wrażaniem tak zgranej obsady, po raz pierwszy oglądam film skandynawskiej produkcji :D
Plan filmu też jest bardzo dobrze umiejscowiony i zasługuje na pochwałę. Jestem pod wielkim wrażeniem. 
Muzyka niezbyt mnie zaskoczyła, co będzie trochę na minus dla filmu, wiem, że to film wojenny, ale niekiedy muzyka grozy by się przydała. Ogółem jest dobrze, ale chyba właśnie tutaj zabrakło mi tego czegoś...
Ogółem film jest bardzo ciekawą i porywającą produkcja. Zazwyczaj na wielu filmach nudzę się, ale nie tutaj. Byłem ciekawy co będzie dalej, film to poezja :)
Gorąco polecam dla wszystkich!
 MOJA OCENA 9/10

DRAGON

Mów Mi Dobrze, Dobrze Mi Mów - happysad

 Happysad - polska grupa muzyczna wykonująca muzykę rockową. Zespół został założony w 2001 roku w Skarżysku-Kamiennej przez muzyków, którzy już wcześniej grali razem. Nazwa happysad (pisana małą literą) uformowała się dopiero w 2002 roku, kiedy to wybrane zostało także logo grupy. happysad uznawany jest za jeden z najciekawszych młodych polskich zespołów. 
Z zespołem HAPPYSAD spotkałem się zupełnie przypadkowo, dowiedziałem się od niej od koleżanki, która jest ich wielką fanka. Tworzą bardzo ciekawą muzykę, która mi się podoba, a zaznaczę, że nie słucham za bardzo rocka. Mają fajne piosenki i niekiedy śmieszne teledyski :)
CHŁOPAKI GÓRĄ :D
CZŁONKOWIE ZESPOŁU :
* Jakub "Quka" Kawalec
* Łukasz "Pan Latawiec" Cegliński 
* Artur "Artour" Telka
* Jarosław "Dubin" Dubiński
ALBUMY happysad :
* Wszystko jedno 2004
* Podróże z i pod prąd 2005
* Nieprzygoda  2007
* Mów Mi Dobrze 2009
* Ciepło/Zimno 2012

DRAGON

poniedziałek, 27 maja 2013

Tonight I'm Getting Over You - Carly Rae Jepsen

Carly Rae Jepsen -  urodzona 21 listopada 1985, kanadyjska piosenkarka i autorka tekstów. W 2007 roku zajęła trzecie miejsce w kanadyjskiej edycji Idola oraz wyruszyła z tym programem w trasę koncertową zatytułowaną Canadian Idol Top 3. Jepsen uczęszczała do Heritage Park Secondary School w Mission, w Kolumbii Brytyjskiej, którą udało jej się ukończyć.
Była często krytykowana za swój młodzieńczy styl, i zły ubiór. Ja uwielbiam ją jaką jest.
Każdy chyba śpiewał 'Call Me Maybe', ta piosenka to hit :D Carly jest bardzo fajną, młodą osobą. Masz przed sobą całe życie, trzymam kciuki by udało się jej podbić scenę muzyczną...
PS - Nie mogę się oderwać od słuchania 'Tonight I'm getting Over You'
ALBUMY WOKALISTKI :
* Tug Of War 2008
* Curiosity 2012
Kiss 2012

DRAGON 

Tonight We Should Be More Than Friends - Inna

Elena Alexandra Apostoleanu, czyli Inna - urodzona 16 października 1986 w Mangalii, rumuńska piosenkarka muzyki dance. Zachęcona przez rodziców zaczęła śpiewać już w dzieciństwie. Od 8. roku życia rozwijała swoje możliwości wokalne regularnymi lekcjami.  
Przez wielu nazywana 'Królową Parkietów' i nie ma co się dziwić, jej piosenki śpiewa prawie cały świat. Kariera o jakiej nie marzyło się nikomu...
Bardzo ją lubię, bo w każdym razie dla mnie jest naturalna. Ma świetny wokal i dobre, wpadające w ucho teksty. Teledyski też są fajne, choć co do niektórych mam zastrzeżenia... Ostatnio dużo podróżuję w związku z otwartą trasą koncertową, wiem, że była w Pekinie ;) Jest utalentowana, młoda i piękna. niczego więcej nie potrzeba :)
ALBUMY WOKALISTKI :
* Hot 2009
* I Am The Club Rocker 2011
* Party Never Ends 2013

DRAGON

sobota, 25 maja 2013

My Favorite Songs - TOP 10

Top 10 moich ulubionych piosenek, na dzień dzisiejszy :)

1. Ewelina Lisowska - Jutra Nie Będzie
2. Kelly Clarkson - Catch My Breath
3. Nickelback - When We Stand Together
4. Britney Spears - Hold It Against Me
5. Taylor Jones - Rock This Party
6. Taylor Jones ft Lasgo - Something 2013
7. Calvin Harris ft Ellie Goulding - I Need Your Love
8. Hemp Gru - Amnezja
9. Lady GaGa - Poker Face
10.Nicole Scherzinger - Boomerang

DRAGON

piątek, 24 maja 2013

Yeah That's That Super Bass - Nicki Minaj

Onika Tanya Maraj, czyli Nicki Minaj - urodzona 8 grudnia 1982 w Port Of Spain na Trynidad i Tobago, piosenkarka i autorka tekstów. W wieku 5 lat wraz z rodziną przeniosła się do Nowego Jorku. W 2009 dołączyła do Young Money Entertainment, wytwórni muzycznej zarządzanej przez Lil Wayne'a.
Nicki Minaj identyfikuje się jako osoba biseksualna Choć niejednokrotnie podkreślała, że interesują ją tak mężczyźni, jak i kobiety, nigdy jednak nie była związana z osobą tej samej płci.

Bardzo ją lubię, choć dla wielu to kontrowersyjna baba, ale jej muzyka dociera do mnie. Przyznam, że ma zwariowane piosenki i teledyski, ale chyba właśnie dla tego ją lubię. Jest kontrowersyjna, ale ja i tak ją lubię.  Jej teledyski to wielkie hity i sukcesy, sam album PF to bardzo udany projekt. Oby więcej takich :)
ALBUMY WOKALISTKI :
* Pink Friday 2010
* Pink Friday : Roman Reloaded 2012

DRAGON

Księga Gwiazd - Erik L'Homme

Autor - Erik L'Homme
Tytuł - Księga Gwiazd
Data Wydania - 2001, Polska - ?
Bohaterowie - Eryk de Troil, Agata de Balangru, Tomasz de Kandaris, Romaryk, Gontrand, Amber, Koralia, Kadehar
Gatunek - fantasy, dla młodzieży
Ilość Części - 3
* Czarnoksiężnik Kadehar
* Pan Sha
* Twarz Cienia

Francuska odpowiedz na Harry'ego Potter'a, ale czy napewno? Jest to napewno wciągająca opowieść,  ale bez rewelacji. Pomysł jest dla mnie bardzo fajny, ale francuski pisarz nie popisał się tutaj za bardzo. Eryk niby z początku jest przerażony, że jest terminatorem maga Kadehara, a już po kilku dniach wszystko wie? Uczyć się systematycznie można, ale nie tylu rzeczy w jeden dzień...
Książka jest dobra, nie na zbicie czasu, ale jako jedna historia - którą dla poznania 'francuskiego' fantasy można poczytać :) Bez rewelacji, ale może być :)
MOJA OCENA 6/10
Kraju Is nie ma na żadnej mapie. Magiczne drzwi wiodą stąd do dwóch światów - Pewnego, w którym żyjemy, i Niepewnego - pełnego pułapek i niebezpieczeństw. Właśnie tu trafia Eryk, terminator czarnoksiężnika Kadehara. Ale nawet magiczne zdolności chłopca mogą okazać się niewystarczające w walce z orkami i największym wrogiem Is - straszliwym Cieniem... 
Tekst z okładki - Czarnoksiężnik Kadehar

DRAGON

wtorek, 21 maja 2013

Take Me Down Like I'm a Domino - Jessie J

Jessica Ellen Cornish, czyli Jessie J - urodzona 27 marca 1988 w Londynie, brytyjska piosenkarka i autorka tekstów. Wykonująca muzykę głównie w gatunku POP oraz R&B, dance i reggae. Już jako młoda dziewczyna okazywała zainteresowanie muzyką czy śpiewem. Była, jest i będzie bardzo utalentowana. Jest też dobrą piosenkarką - wykonała piosenkę podczas koncertu przy wyłączonych światłach - szacunek ;) Jej kariera zaczęła się od pisania tekstów piosenek dla Justina Timberlake, Alicii Keys i Christiny Aguilery. Potem zaczęła pisać własne teksty i dzięki temu jest bardzo znaną osobą.
Jessie J 'poznałem' całkiem przypadkowo. Nudząc się na lekcji informatyki zacząłem przeglądać teledyski na YT (jedno z moich ulubionych zajęć na zabicie czasu :D) i tak obejrzałem większa część dorobku dyskograficznego. Polubiłem ją, za te pokręcone, ale bardzo fajne klipy i dobre teksty :) Jessie J jest bardzo utalentowaną piosenkarką, która odznacza się czym czymś na scenie muzycznej...
ALBUMY WOKALISTKI :
* Who Are You 2011

DRAGON

niedziela, 19 maja 2013

When We Stand Together - Nickelback

 Nickelback – kanadyjska grupa muzyczna wykonująca muzykę z pogranicza rocka i hard rocka. Założona w 1995 roku, pierwszy rozgłos zespół zyskał w 2000 roku, wraz z ukazaniem się drugiej studyjnej płyty "The State", z której to pochodził pierwszy przebój grupy "Leader of Men", który odniósł spory sukces na zagranicznych listach przebojów.Potem było już coraz lepiej :D
CZŁONKOWIE ZESPOŁU :
* Chad Kroeger
* Ryan Peake
* Mike Kroeger
* Daniel Adair
ALBUMY :
* Hesher 1996
* Curb 1996
* The State 1998/2000
* Silver Side Up 2001
* The Long Road 2003
* All The Right Reasons 2005
* Dark Horse 2008
* Here And Now 2011
Dlaczego lubię Nickelback? Ponieważ zaciekawiła mnie ich twórczość, piosenki uzależniły i do dziś ich słucham, ogółem to nie lubię rocka, ale akurat ta grupa zafascynowała mnie swoim repertuarem, a teledyski - poezja :)

DRAGON

sobota, 18 maja 2013

Tajemnica Syriusza. Polwanie - 2009

Reżyser - Sheldon Wilson
Produkcja - Kanada, USA
Obsada - Gina Holden, Greg Bryk, Tim Rozon,  Jana Pallaske, Christopher Redman, Lance Henriksen,  Stephen Amell,  Holly O'Brien
Gatunek - Thiller, Sci-Fi
Czas Trwania - 1h 35min

Od czasu, kiedy roboty zabójcy nazywane Screamers zniszczyły ludzką populację na Syriuszu 6B minęło 13 lat. Na uznawaną za opuszczoną planetę przybywa misja ratunkowa, która odpowiada na wysłany stąd sygnał SOS. Czy to możliwe, że ktoś przeżył ludobójstwo i na Syriuszu znajduje się zagubiona kolonia ocalałych ludzi? Czy może jest to pułapka, a Screamers ewoluowali w bardziej grzeszne istoty...  hybrydy półludzi/półmaszyn, które muszą opuścić planetę, by dokończyć powierzoną misję: dokonać całkowitej anihilacji ludzkiej rasy?
Gdyby nie ten ciekawy opis to nigdy w życiu nie obejrzałbym tego filmu... Żenada i tandeta. Pomysł jest OK, ale realizacja filmu koszmarna. Aktorzy może i są dobrzy, ale nie odczułem żeby bardzo wczuwali się w swoje role. Thiller powinien trzymać w napięciu, a tu nic... Muzyki brak. Screamers może i są dobrze odtworzone, ale jest to jeden z nielicznych plusów...
Film bardzo słaby i gdyby nie to, że opis mnie zaciekawił to nigdy bym go nie oglądał...
MOJA OCENA 2/10

DRAGON
 

CD-ACTION - moje nowe hobby

Miesięcznik CD-ACTION trafia do listy moich ulubionych gazetek :) Bardzo ciekawy pomysł na gazetę. Już dawno miałem styczność z tą gazetą, ale początkowo nie zaciekawiła mnie. Dzisiaj kupiłem nr 06/2013. W numerze znajduje się :
* recenzja - STAR TREK, DEAD ISLAND RIPTIDE, czy MASS EFFECT. CYTADELA
* zapowiedzi - FIFA 14, DARK SOULS 2 czy LEGO MARVEL SUPER HEROES
* Megatest - smartfony
*  2 DVD - AMNESIA - MROCZNY OBŁĘD, ORCS MUST DIE, KING'S BOUNTY i pełna wersja antywirusa ARCAVIR
Wszystkim gorąco polecam tą gazetę, z jednej strony dowiedziałem się tylu ciekawy rzeczy :o Miesięcznik godny uwagi, polecam!

DRAGON

sobota, 11 maja 2013

I'm not afraid - Eminem

Marshall Bruce Mathers, czyli Eminem - urodzony 17 października 1972 roku w St. Joseph. Amerykański raper, producent muzyczny i aktor. Członek amerykańskiej grupy hiphopowej D12 oraz część duetu hiphopowego z Detroit – Bad Meets Evil, który tworzy wraz z Royce da 5'9". Trzynastokrotny zdobywca Nagrody Grammy oraz laureat Oscara.
Był żonaty, oraz uzależniony od leków na receptę... Ma dwie córki - Hailie Jade Scott, Alaina "Lainey" Scott i Whitney Scott. Eminem jest także opiekunem prawnym swojego młodszego, przyrodniego brata Nathana.
Bardzo lubię Eminema za jego twórczość, bardzo fajne piosenki, których słucham cały czas i za teledyski. Minimalnie raz w tyg murze obejrzeć jakiś jego klip :D Jest odważny i robi to co lubi, czyli rapuje - i zgodzicie się, że wychodzi mu to świetnie :)
ALBUMY EMINEMA :
* Infinite 1996
* The Slim Shady LP 1999
* The Marshall Mathers LP 2000
* The Eminem Show 2002
* Encore 2004
* Relapse 2009
* Recovery 2010
DRAGON

czwartek, 9 maja 2013

2000 wyświetleń mojego bloga :)

Drodzy czytelnicy mojego bloga - My Little World
Już ponad 2000 wyświetleń :o Nie wiecie ile to dla mnie znaczy, jestem zaskoczony, że tak chętnie go czytacie. Rozumiem, że podoba Wam się to co piszę :)
W obecnej chwili mam :
* 2007 wyświetleń
* 138 komentarzy
* 55 postów
* 55 obserwatorów
DZIĘKUJE WAM, ŻE JESTEŚCIE ZE MNĄ :***

DRAGON 

Osada - 2004

Reżyser - M. Night Shyamalan
Produkcja - USA
Obsada Bryce Dallas Howard, Joaquin Phoenix, Adrien Brody,  Sigourney Weaver, William Hurt,  Brendan Gleeson
Gatunek - thiller
Czas Trwania - 1h 48min

Kiedy jeden z mieszkańców OSADY wchodzi do lasu, potwory w nim żyjące zaczynają terroryzować mieszkańców. Film jest bardzo ciekawą historią, którą bardzo fajnie się ogląda. Bardzo dobrze ulokowany plener - to jest idealne miejsce na ten film. Jedyny film, który ciągle siedzi mi w głowie :D, wg. mnie M. Night Shyamalan wykonał dobrą robotę. Aktorzy zagrali bardzo dobrze, najlepiej zagrała Bryce Dallas Howard - wcielając się w role Ivy Walker. Niewidoma dziewczyna, która słyszy o wiele więcej niż pozostali... Muzyka jest w normie, choć mogli by bardziej popracować nad nią - bardziej tajemnicza, ale i tak można mieć dreszcze gdy się ogląda. Inne walory tego filmu OSADA też są bardzo dobre, jeden z lepszych film tego reżysera.
Mam do niego sentyment, bardzo lubię go oglądać i często do niego wracam... Las i potwory jest idealny plenerem i bardzo dużym atutem tego performingu.
Film jest dpbry, choć uważam, że kilka momentów należało by poprawić, ale i tak jestem na tak :D

MOJA OCENA - 8/10 :)

DRAGON

środa, 8 maja 2013

Everybody Let's have a party! - MIRAMI

MIRAMI -  ukraińska grupa muzyczna wykonująca muzykę pop, dance, house, która powstała w 2010 roku. Popularność tej grupie przyniosła piosenka - SEXUALNA. Którą w bieżącym roku jest grana w klubach, przez wielu DJ-ów. . We wrześniu 2011 nakładem Universal Music Polska ukazał się debiutancki album grupy - Miramimania, który uzyskał status złotej płyty.
CZŁONKOWIE ZESPOŁU :
* Tatiana Ivaniv
* Jula Iwaszkiw
* Oksana Karpiak
ALBUMY :
* Miramimania 2011
Jeden z moich ulubionych żeńskich zespołów obecnych czasów, nie tylko robią dobrą muzę, to jeszcze są bardzo ładne i wielu ich fanów za nimi szaleje :D
Mają bardzo fajne teledyski, które są chętnie oglądane w różnych serwisach....
Girls, great job! :) 

DRAGON

wtorek, 7 maja 2013

My Little World - reaktywacja bloga :)

Drodzy Czytelnicy mojego bloga :)
Od bardzo dawna nie wstawiałem nic, było to przyczyną wielu obowiązków i nauka do Egzaminów Klas III Gimnazjum. Bardzo chcę się dostać do wybranej szkoły, i postanowiłem nie marnować czasu i uczyć się wytrwale :D


Reaktywuje mój blog i nowe posty będą się pojawiać częściej :)
Na początek zmieniłem wygląd i układ bloga - pisze w komentarzach co sądzicie o nowym wyglądzie MLW :)

DRAGON