sobota, 25 kwietnia 2015

[12] Pulses - Karmin

Wykonawca - Karmin
Nazwa Albumu - Pulses
Data Wydania - 25.03.2014
Tracklista - 13 utworów
CD - 1
Moja Ocena - 8.5/10

Pulses to debiutancki pełnometrażowy album studyjny duetu muzycznego Karmin, wydany w dniu 25 marca 2014 roku przez Epic Records. Karmin to amerykański duet składający się z Amy Renee Heidemann i Mikołaja Louis "Nick" Noonan.

TRACKLISTA :
1. Geronimo
2. Pulses
3. Acapella
4. I Want It All
5. Night Like This
6. Neon Love
7. Drifter
8. Tidal Wave
9. Gasoline
10. Puppet
11. Hate To Love You
12. Try Me On
12. What's In It For Me  

   Płytę otwiera intro pod tytułem Geronimo, które ma zwiastować to co usłyszymy na płycie. Jest krótkie i przyjemne. Pulses to pierwszy utwór na płycie, który bardzo mi się spodobał. Głos Nicka jest cudny, i ten refren w jego wykonaniu. Nie na wrzucano za dużo bitów, bardzo fajna piosenka. Acapella to typowy hit. Cały w wykonaniu Amy, której głosu może pozazdrościć wiele gwiazd. Teledysk jest prosty, a singiel przyjemny i zapadający w pamięć. I Want It All, to numer cztery na longplay. Wtedy właśnie dostałem olśnienia, ja już kiedyś słuchałem tego duetu. Uwielbiałem tą piosenkę, jest moją ulubioną. 

 'All I need is one more night with you'

   Kocham tą piosenkę, bardzo szybko trafiła ma moją playlistę, ktoś powie, że tandetny i prostu tekst, ale często wystarczą proste słowa by powiedzieć komuś kocham Cię. Night Like This to taki typowy klubowy kawałek, który idealnie wpasuje się w atmosferę zabawy, ludzie się bawią, tańczą, a muzyka gra w tle. Neon Love to taka odskocznia od szybkich piosenek. To spokojny utwór, w którym głos Amy jest taki cudny. Wielu facetów może pozazdrościć Nickowi takiej narzeczonej czy być może żony, ale wybaczcie, nie jestem w temacie xD Drifter to już siódmy utwór na krążku. Skradł moje serce tajemniczym początkiem, ale głos Amy rozwiewa wszelkie wątpliwości. Ona wie co robi. Utwór fajny, i na długo zostaje w pamięci dzięki bitom. Są przyjemne i nie zagłuszają wokalu, za co wielki plus. Tidal Wave to kolejny spokojniejszy singiel z płyty opowiadający o miłości dwojga ludzi. Choć tekst niezbyt mnie przekonuje do siebie, to połączenie wokali tego duetu działa kojąco na uszy, jest przyjemnie i chce się zatopić w przyjemności słuchania muzyki. Gasoline to utwór z wpływami reggae, i niestety nie trafia w mój gust, Jest fajny, ale wolałem duet w pozostałych piosenkach. Dobrze, że eksperymentują, ale uważam, że o wiele lepiej brzmią w zwykłym popie. Dziesiątą piosenką jest Puppet, do którego mam mieszane uczucia. Z jednej strony to bardzo fajny piosenki, ale nie trafia w mój gust. Jak dla mnie to ta piosenka została zrobiona na szybko i psuje trochę magiczność całej płyty. Hate To Love You to singiel, który poprawia brzmienie płyty po poprzednich niezbyt udanych utworach. Jest Ok, dobrze się słucha i chce się z nimi razem śpiewać. Try Me On to już przedostatni utwór na płycie, niestety wszystko co dobre szybko się kończy. 
 
'If you wanna try me on
Don't think we're together'

  Bardzo mi się podoba ta piosenka, lekka, lecz jednocześnie z pazurem. Boska tak ją ocenię jednym słowem.  What's In It For Me jest w pełni naszpikowany elektroniką, ale brzmi nieźle i świetnie kończy krążek.
  Płyta bardzo mi się podoba, hejterzy doszukują się tutaj porównań do znanych osobowości w świecie muzyki, ale w dwudziestym pierwszym wieku ciężko jest stworzyć coś, ale to prawda iż niektórym się udaje. Pulses jak na debiutancki krążek wypada bardzo dobrze, większość utworów jest świetnych poza paroma, które niezbyt mnie do siebie przekonały. Podczas słuchania płyty można się pobawić jak i porozmyślać nad swoim życiem. Ja się bardzo cieszę iż trafiłem na ten longplay, gdyż kiedyś byłem wielkim fanem tego duetu, szczególnie piosenka I Want It All przypomniała mi o tym czasie. Fajnie, że powstał ten album, a twórcy wykonali kawał dobrej roboty. Jestem ciekaw co pokażą na nowej płycie, której premiera ma być ponoć w tym roku, ale niestety cisza w internecie. 
 Polecam Wszystkim przesłuchanie tej płyty bo warto, prawda, że każdy słucha czego innego, ale można się fajne pobawić słuchając Pulses :)
  

15 komentarzy:

  1. Geronimo ♥ kocham tylko nie wiedziałam, że to tego zespołu.

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lecę przesłuchać :) Czuję, że świetne jest!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post ^^

    I'm following you. Follow back?
    Sleepy Deer

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęciłeś mnie do odsłuchania tego albumu :D

    www.krystix-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią posłucham w wolnej chwili :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tym zespole, choć tytuły bardzo kojarzą mi się z wieloma innymi wykonawcami :D Ale chętnie przesłucham :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja sobie posłucham :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie album średni.
    U mnie muzycznomaniaa.blogspot.com nowe spóźnione notowanie

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem kto to jest i raczej nie przesłucham tej płyty.

    nowa notka na www.Rebelle-K.blog.pl zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muzyka na prawdę wpada w ucho :D Choć nie mój styl ale podoba mi się. Pozdrawiam i zapraszam
    gdzie-swiatlo-nie-zawsze-oznacza-dobo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  11. ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga, masz talent do blogowania!
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  12. Zespół Karmin to zupełnie nie moja bajka.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna muzyka ;) znałam tą pierwszą piosenkę z listy ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń