sobota, 19 października 2013

'JUŻ ZMROK' - Debiutancki krążek PATTY

Wykonawca - Patty
Nazwa Albumu - 'Już Zmrok'
Data Wydania - 15.10.2013
Cena - 37.99 zł
Ilość Piosenek - 10 + 3 remixy

Patrycja Dłutkiewicz, czyli Patty - urodzona 14 lipca 1991 roku w Łodzi polska piosenkarka i autorka tekstów. . Dzięki podpisaniu kontraktu muzycznego z Konkol Music Patrycja rozpoczęła prace nad swoją debiutancką płytą. Jej pierwszy singiel pod tytułem (Zabiłeś Te Miłość) Nie ma nas w ciągu 3 miesięcy został obejrzany ponad 5 milionów razy i stał się hitem. Patty to utalentowana i nowa osoba na polskim rynku, która wschodzi coraz wyżej. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych młodych polskich gwiazd.
Okładka płyty jest dość ciekawa. Widać wokalistkę w związanych włosach, która rękami podpiera twarz. Pod spodem jest tytuł albumu. Z drugiej strony okładki jest pełna tracklista. W środku znajdziemy książeczkę oraz płytę.
W książeczce znajdziemy pełne teksty wszystkich piosenek, które znajdują się na płytce oraz zdjęcia z konkursu zorganizowanego przez piosenkarkę.. Na końcu jest również podziękowanie Patty dla osób, które przyczyniły się do powstania płyty, w tym dla NAS - FANÓW.
TRACKLISTA :
1. (Zabiłeś Tę Miłość) Nie Ma Nas
2. Dość Mam Kłamstw
3. Mów Co Chcesz
4. Dajesz Nadzieję
5. Już Zmrok
6. Słuchaj Serca
7. Pokonamy
8. Krzyk
9. To Mój Plan
10. Zaufaj Mi
11. (Zabiłeś Tę Miłość) Nie Ma Nas - Official Remix 2013 (Adam Kamiński Remix)
12. (Zabiłeś Tę Miłość) Nie Ma Nas (Official Country Studio Orion Remix)
13. Dość Mam Kłamstw ( Extended Remix)
Wszystkie piosenki utrzymane są w stylu pop'owym. Są zróżnicowane tematyczne i melodycznie. Całość tworzy ciekawą playlistę na każdą porę dnia, której słuchając uśmiecham się od ucha do ucha. Genialne. 
Wg. mnie najlepszymi utworami na płycie są - (ZABIŁEŚ TĘ MIŁOŚĆ) NIE MA NAS, DOŚĆ MAM KŁAMSTW, MÓW CO CHCESZ, JUŻ ZMROK, SŁUCHAJ SERCA, POKONAMY, KRZYK oraz (ZABIŁEŚ TĘ MIŁOŚĆ) NIE MA NAS - OFFICIAL REMIX 2013 ( ADAM KAMIŃSKI REMIX).
Już Zmrok to debiutancki album wschodzącej gwiazdy Patty. Gwiazda pokazała, że warto spełniać swoje marzenia, nie patrząc na przeszkody, w jej wypadku hejterzy. Piosenkarka pokazała swoje umiejętności wokalne, które mnie osobiście zachwyciły. Jestem zaskoczony i jednocześnie od niedawna nie wyobrażam sobie dnia bez przesłuchania chociażby jednej piosenki z jej płyty :D
Uważam, że ta cena była warta zakupu, bo dostajemy kilkanaście piosenek, które uspokoją i podbudują nas. 
Gorąco Polecam Wszystkim! Płyta warta zakupu! :)
PattyLovers macie już swój egzemplarz? :)
OCENA - 9/10

7 komentarzy:

  1. Oj nie przepadam za tą panią. Trochę dała ciała ostatnio w DDTVN ze swoją gitarzystką;d więc nie wiem czy taka wysoka ocena tej płyty jest zasłużona, ale co kto lubi:)

    http://ewaa-farnaa-ef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie i z chęcią przesłucham kilka piosenek na yt bo płyt nie kupuje :)
    http://storybelel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohoho! Widzę zmiany :) Tej pani to niestety nie znam, pewnie dlatego, że to nie jest mój ulubiony gatunek muzyczny. Blog świetnie wygląda choć jest duuużo zieleni xD
    Pozdrawiam Justyna B.
    Wpadnij czasem ;)
    http://tajemnicedylana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Patty.. to ta,co ma tą świetną gitarzystkę? XDDDDDDDDDDDDDDD

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam kawałek "Nie ma nas" czy coś takiego. Zapowiadało się całkiem dobrze. Słyszałam też coś "Mam to gdzieś". Jak dla mnie słaby, prosty tekst. Okładka płyty jak dla zbyt kiczowata. Gdzieś coś podobnego widziałam. I jeszcze ta afera gitarzystki- modelki czy coś takiego spowodowała, że Patty w moich oczach straciła szansę na "karierę". Zostają jej jeszcze salony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna wokalistka która stała się sławna dzięki internetu. Singiel (Zabiłeś Tę Miłość) Nie Ma Nas wpadł mi w ucho reszte single niestety nie więc chyba nie sięgnę po krążek.
    Nowe notowanie PL na http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń